piątek, 14 czerwca 2013

Tydzień dobrych wiadomości!

Konichiwa!

Dzisiaj w nietypowym towarzystwie, ponieważ patrzy na to moje dzieło moja przyjaciółka. :)

Ohayo!

Tak więc dzisiaj o tygodniu dobrych wiadomości, które wydarzyły mi się w te szkolne 5 dni. Głównie chodzi o oceny w szkole, na których bardzo mi zależy w te ostatnie 2 tygodnie szkoły, gdyż idę do gimnazjum, które nie jest moją rejonówką:)

Poniedziałek: Dowiedziałam się, że mam z polskiego piątkę na koniec. :*
Wtorek: Piątka na koniec z historii, z której ostatnio dostałam dwóję xD
Środa: Pogodziłam się z przyjaciółką Magdą :D
Czwartek: Coś się stało........ nic, ale mimo to był to dzień pełen pozytywnej energii :O
Piątek: Piątka z przyrody!!! Ledwo, ledwo ,ale się udało! :P

A jak tam wasza pozytywna energia ? :)

6 komentarzy:

  1. Moja pozytywna energia wybuchła. Długa historia. Tak czy inaczej weekend słoneczny jak nie wiem xD

    http://at-the-edge-of-the-abyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roky wyjątkowo się postarałam i mam pasek.; )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację ^_^ Ja staram dostać się sama 5,6, 4 by dostać nowy telefon. ^^


    Zapraszam na nowy post
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze muszę poprawiać na 5 ;D

    Zapraszam : kolorowa-malinowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    A weekend faktycznie mega słoneczny!
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie, może akurat zaciekawi Cię tematyka bloga :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. spokojnie na pewno się dostaniesz, ja też się tak martwiłam, a bez problemu się dostałam, po czym okazało się, że osoby nie z rejonu mające 2 i 3 się dostały :)






    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń